Xfire Polish Support - Xfire.net.pl Strona Główna


   
 
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: c0m4r
2006-12-02, 06:04
Opinie dotyczące spolszczenia.
Erniec 
~czipsy przyszły


Wiek: 26
Posty: 29
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2006-10-03, 20:03   

Yaszko dobra robota oby tak dalej i ciesze sie ze wkoncu w jezyku ojczystym mamy ;-) i zycze zeby nastepne spolszczenia byly prawidlowe
_________________
 
 
     
Fortun 
~ten który wie...



Wiek: 24
Posty: 572
Wysłany: 2006-10-03, 20:07   

Co prawda to było już podane, ale chyba to przeoczyłeś:





Pozdro for All
_________________

 
     
EVEL MARADON 
~coś tam napisze
cOlA rUllleZZZ



Wiek: 29
Posty: 35
Wysłany: 2006-10-03, 20:10   

Spolszczenie dobrej roboty :-)
GRATULUJE :) I ZYCZE SUKCESOW W PROWADZENIA XFIRE W POLSCE:)
 
     
yaszko 
Always on top...



Posty: 117
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2006-10-03, 20:17   

niestety "More Skins.." nie da się spolszczyć gdyż jest polecenie zewnętrzne :(
ale myśle że użytkownicy jakoś to przeżyją ;p
_________________

Xfire.pl - Pierwsze i Jedyne Polskie Forum Poświęcone Komunikatorowi Xfire
 
 
     
Fortun 
~ten który wie...



Wiek: 24
Posty: 572
Wysłany: 2006-10-03, 20:21   

Na szczęście nie rzuca się to zbytnio w oczy i może zostać.


Pozdro for All
_________________

 
     
PyToN 
Spam BOT



Posty: 1025
Wysłany: 2006-10-03, 21:35   

Kazdy chyba mniej wiecej umie podstawy angielskiego wiec sobie poradzi :-P
Ogólnie spolszczenie oceniam na 5 8-)
_________________





Najpierw KLIKNIJ <= , potem pytaj !!!
 
     
c0m4r 
~znawca forum



Posty: 385
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2006-10-03, 22:46   

nie wypowiem się w ankiecie,
ponieważ określenie "fajne" spolszczenie, to dla mnie prymitywie totalne,
spolszczenie przeglądnąłem i póki co nie mam zastrzeżeń,
poprawne, dobre spolszczenie.

pozdrawiam
_________________
www.c0m4r.lamarr.pl
 
     
Fortun 
~ten który wie...



Wiek: 24
Posty: 572
Wysłany: 2006-10-04, 18:36   

A ja w spolszeniu znalazłem kolejny błąd, który mam nadzieję, da się poprawić






Pozdro for All
_________________

 
     
yaszko 
Always on top...



Posty: 117
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2006-10-04, 19:03   

niestety frazy w okienku obok, Xfire skins, Xfire updates równierz są poleceniami zewnętrznymi :( nie są zawarte w pliku lang dll więc też nie da się ich spolszczyć.
Myśle że w przyszłości ten problem jakoś rozwiąże, ale na dzień dzisiejszy trzeba przeżyć z tymi czterema angielskimi wyrazami :)
_________________

Xfire.pl - Pierwsze i Jedyne Polskie Forum Poświęcone Komunikatorowi Xfire
 
 
     
Fortun 
~ten który wie...



Wiek: 24
Posty: 572
Wysłany: 2006-10-04, 19:07   

To czemu u mnie jest tak ??




Pozdro for All
_________________

 
     
yaszko 
Always on top...



Posty: 117
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2006-10-04, 19:08   

chdziło mi o samą frazę "Xfire Updates" okienko obok da sie spolszczyć :)
_________________

Xfire.pl - Pierwsze i Jedyne Polskie Forum Poświęcone Komunikatorowi Xfire
 
 
     
Fortun 
~ten który wie...



Wiek: 24
Posty: 572
Wysłany: 2006-10-04, 19:11   

To spolszcz też okienko obok Xfire skins jakbyś mógł dobra ? Bo mi chodziło o to właśnie okienko.


Pozdro for All
_________________

 
     
yaszko 
Always on top...



Posty: 117
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2006-10-04, 19:24   

sor za pomyłke :) źle się wysłowiłem
okienko obok i fraza Xfire Skins są zewnętrzne :)
nie da się spolszczyć ani tego ani tego :(
jeszcze raz sorki za pomyłke
_________________

Xfire.pl - Pierwsze i Jedyne Polskie Forum Poświęcone Komunikatorowi Xfire
 
 
     
Kwiatuszek 
~czipsy przyszły



Wiek: 28
Posty: 10
Wysłany: 2006-10-07, 14:55   

Yaszko przetłumaczyłeś niepoprawnie na j.polski status AFK, bo pisze się z dala od klawiatury a nie zdala od klawiatury. Może to niewielki błąd, ale zauważylam go, więc informuję.
_________________
I'm in control of your mind and soul!
 
     
Hate_Machine
[Usunięty]

Wysłany: 2006-10-07, 19:30   

cóż moge powiedzieć... korzystałem z poprzedniego spolszczenia więc różnic nie widze narazie :D
mimo wszystko good job ;-)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum Template created by Qbs.
Template theme based on Unofficial modifications.
Strona wygenerowana w 3,96 sekund. Zapytań do SQL: 13