Xfire Polish Support - Xfire.net.pl Strona Główna


   
 
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Zamknięty przez: PyToN
2006-12-07, 15:37
Przestało obsługiwać grę...
Turing 
~czipsy przyszły



Posty: 13
Skąd: ? WTF ?
Wysłany: 2006-12-07, 02:45   Przestało obsługiwać grę...

Witam

Mam problem z xfire. Od pewnego czasu nie liczy mi F.E.A.R. Combat (na liście w xfire F.E.A.R. Multiplayer). Mojemu bratu nie liczylo FIFA 07 to przeinstalował (fifę) i działa. Ja przeinstalowałem i xfire i FEAR, a nic nie pomaga. Naturalnie gra jest na liście.
Jakieś sugestie?
 
 
     
PyToN 
Spam BOT



Pomógł: 32 razy
Posty: 1025
Wysłany: 2006-12-07, 05:47   

Sprawdz czy xfire ma dobrą scieżke dostepu do gry.
Jezeli sciezka jest, sprawdz ją, moze po prostu jest inny plik *exe niż ten z którego włączasz gre (takie przypadki juz się zdarzały).

Włącz także automatyczne aktualizacje w xfire (Options -> Files -> Patches -> zaznacz opcje "Automatically download patches for my games")
_________________





Najpierw KLIKNIJ <= , potem pytaj !!!
 
     
Hate_Machine
[Usunięty]

Wysłany: 2006-12-07, 09:18   

a ja mam pytanie... czy te gry są na tym samym dysku co xfire?
 
     
PyToN 
Spam BOT



Pomógł: 32 razy
Posty: 1025
Wysłany: 2006-12-07, 10:59   

Hate_Machine napisał/a:
czy te gry są na tym samym dysku co xfire?

A co ma piernik do wiatraka ??
Nie muszą byc na tej samej partycji, dysku, wolumienie [...]
Mam xfire na dysku Fat32, gry mam na Ntfs'ie na drugim dysku. Smiga wszystko, wiec jezekli nie liczy godzin to przewaznie chodzi o ścieżkę do gry.
_________________





Najpierw KLIKNIJ <= , potem pytaj !!!
 
     
Hate_Machine
[Usunięty]

Wysłany: 2006-12-07, 11:13   

PyToN napisał/a:
A co ma piernik do wiatraka ??
-.-"
u mnie jest czasem tak że xfire nie wykrywa gier z drugiego dysku i za każdym razem muszę mu dawać ścieszkę...
 
     
PyToN 
Spam BOT



Pomógł: 32 razy
Posty: 1025
Wysłany: 2006-12-07, 11:19   

Czekamy na odpowiedź Turing'a 8)
_________________





Najpierw KLIKNIJ <= , potem pytaj !!!
 
     
Turing 
~czipsy przyszły



Posty: 13
Skąd: ? WTF ?
Wysłany: 2006-12-07, 15:35   

PyToN napisał/a:
Czekamy na odpowiedź Turing'a 8)


Tak więc Turing odpowiada.

yeah.

Działa. Usunąłem grę z listy i dodałem ją ręcznie. Wszystko jest już git.
Dzięki za pomoc.

PS. Z okazji rozwiązanego problemu polubiłem to forum i postaram się zaglądać tu częściej ;)
 
 
     
PyToN 
Spam BOT



Pomógł: 32 razy
Posty: 1025
Wysłany: 2006-12-07, 15:37   

Turing napisał/a:
PS. Z okazji rozwiązanego problemu polubiłem to forum i postaram się zaglądać tu częściej

No to git gitara, mozesz takze podziekowac klikając przycisk "pomógł" oraz pomóc nam wypromowac forum.

//LocK//
_________________





Najpierw KLIKNIJ <= , potem pytaj !!!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania - Mapa Forum Template created by Qbs.
Template theme based on Unofficial modifications.
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 17